Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Špatní učitelé by měli ze školství zmizet. Můj pražský vnuk neuměl při pobytu o prázdninách poznat druhy stromů a ani obilí a to chodí do sedmé třídy a prospěchem patří mezi ty nejlepší. Co je tam ve škole učí?

8 1
možnosti
Foto

Na špatné školy a na špatné učitele na mizerné úrovni si za 30 let zvykli nadávat příslušníci jednoho známého etnika (které, protože se nikdy nenaučili psát, číst a počítat, nechtějí vzít nikde do práce) a stát jim na jejich "nemohoucnost a nevědomost" musí vyplácet kompenzační sociální dávky. Protože trichtýř, kterým by bylo možné vědomosti do hlavy bez nutnosti si je zapamatovat, zatím ještě nikdo nevymyslel (a až se to někomu podaří dostane z fleku Nobelovu cenu)...;-(;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1679x
Jsem učitel zeměpisu a matematiky - v letech 1978-1983 jsem vystudoval PřF UK Praha. Dosáhl jsem titulu RNDr. Nyní zastávám funkci ředitele Gymnázia Teplice. Nejsem a nikdy jsem nebyl v žádné politické straně. Občansky se angažuji ve volebním hnutí Volba pro Teplice a v o. s. Pro polis Teplice. Jsem ženatý. Mám dospělou dceru.

Seznam rubrik