Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Pane Bergmane Váš úhel pohledu je velice zúžen a je evidentní , že nedokážete pochopit variantu navýšení platů v celém kontextu.Mimochodem nejde jen o navýšení učitelům, ale i o navýšení nepedagogickým pracovníkům. Atd atd. . Nemám dostatek energie problematiku podrobněji rozebírat .Myslím , že ve vašem případě by to bylo marné.Snad jen , že vám přeji klidný den bez přemýšlení. Mlho!!!:-/

0 2
možnosti
JN

95% ředitelů to dá svým kamarádům.

1 2
možnosti
PB

Přesně!!!R^To je realita. Učitel může makat a snažit se ,ale pokud se znelíbí řediteli , bude mít méně než jeho oblíbenec co neumí nic.To je realita. Článek pana Bergmana je naprosto mimo realitu!!Asi pán spadl z měsíce. Pochopitelně že je lepší dát všem stejně.Alespoň to ty dobré ,ale neoblíbené ,tolik nenaštve.:-/

0 3
možnosti
Foto

Naprostý souhlas, pane řediteli. Mám tři dospělé děti, které jsou již mimo výuku. Měl jsem možnost jako rodič porovnávat úroveň mnoha kantorů jak na základních školách, tak i na gymnasiích. Za dobu cca 20 let jsem přesně věděl, za kterým kantorem nemá vůbec smysl chodit, protože on bral svou profesi jako nutnost obživy a děti jako otravný materiál. Kupříkladu v případě angličtiny zhruba 2/3 žáků pochopily, že je nutné chodit na tolik potřebný jazyk jinam, než do hodin zmíněné kantorky, Jednou jsem o tom mluvil otevřeně s ředitelem školy a upozornil jsem jej na tento politováníhodný fakt. On mi vysvětlil, že to ví, ale že nemůže nic dělat, pokud dotyčná osoba neporuší Zákoník práce.

Takže Vás plně chápu. Nelze je vyhodit, ale lze jim dát najevo výší jejich odměn, že jejich práce nestojí za nic.

Vám karma za osvícenost.

9 0
možnosti
KM

O tom jak jste otevřeně mluvil s ředitelem školy a upozornil jej, cosi o Vás vypovídá, a dokonce je o tom jedno biblické rčení o třísce a trámu.

3 3
možnosti
MV

Pane Bergmane děkuji.

Konečně po velmi dlouhé době článek z tohoto problematického oboru který má hlavu a patu. Dává smysl. Už je únavné ze všech stran stále dokola slyšet jak je to špatný a hlavně a jen o penězích.

6 0
možnosti
Foto

Proč si ale necháváte na škole učitele, kteří nevyhovují Vašim požadavkům na vzorného učitele?

1 2
možnosti
Foto

S jakýmikoliv odbory jinam než do záhuby nelze

7 1
možnosti
ZH
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1679x
Jsem učitel zeměpisu a matematiky - v letech 1978-1983 jsem vystudoval PřF UK Praha. Dosáhl jsem titulu RNDr. Nyní zastávám funkci ředitele Gymnázia Teplice. Nejsem a nikdy jsem nebyl v žádné politické straně. Občansky se angažuji ve volebním hnutí Volba pro Teplice a v o. s. Pro polis Teplice. Jsem ženatý. Mám dospělou dceru.

Seznam rubrik