Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A50l31e71x 33G48r98e25g82o63r

28. 5. 2014 13:33

Ale já mám za to, že mluvíme o jednotných přijímacích zkouškách na všechny maturitní obory  a né jen na Gymnázia.

A pokud budou i dostatečně náročné a jednotně koncipované maturity, nebude se neschopný plebs hlásit na vysoké školy a bude dost řemeslníků.

A i za komunistů se mohl dostat sředoškolák z odborné školy na medicínu. Pouze musel splnit náročné požadavky jako třeba maturita z biologie či chemie.

Stav našeho současného školství je naprosto katastrofální a jako ředitel školy by jste to i mohl vědět lépe než normální občané.

0 0
možnosti
Foto

Stav školství katastrofální rozhodně není. Ze škol stále vychází spousta vzdělaných a dobře vychovaných žáků. Problémy však jistě jsou. Nemohou však za ně školy, ale stav společnosti a nekvalifikované zásahy politiků.

0 0
možnosti
Foto

Vážená paní, já přeci nevolám po snížení požadavků. Naopak. Tím, že chci, aby víc budoucích vysokoškoláků prošlo gymnázii, se jejich úroveň zvýší. Vaše obava o neschopném lékaři, je tím blíž, čím víc vysokoškoláků bude mít za zády maturitu na střední odborné škole.

2 2
možnosti

Plácáte nesmysly. Proto snížíme požadavky na maturanty a pak i na vysokoškoláky, aby ty školy udělali? Nemělo by to být opačně? Že ten, kdo má určitý stupeň vzdělání, musel podstoupit taky nějaké zkoušky a musel se něčemu naučit? Kdyby nebyly zavedeny státní maturity, tak by maturitu složil snad i absolvent mateřské školy! Nevím jak vy, ale nechtěla bych se dostat pod kudlu doktorovi, který mi bude hledat slepé střevo v koleně a meniskus na zádech.

2 2
možnosti

Státní maturity považujete za přínos? Já nechápu jak je možné, že všechny školy mají stejné otázky - gymnazisté s šesti hodinami týdně matematiky a odborné střední školy s mnohem menším zaměřením na matematiku a to už nemluvím o učebních oborech s maturitou. Mně to spíš připadá jako snížení laťky pro gymnazisty, nebo jako neprůchodné pro ostatní maturanty.

0 1
možnosti

Moc pekna analyza. Jsem take proti jednotnym prijimackam, ale tyto duvody mne nenapadly. Chytre vymysleno. Tedy ne od CHladka, ale od Vas.

2 1
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1679x
Jsem učitel zeměpisu a matematiky - v letech 1978-1983 jsem vystudoval PřF UK Praha. Dosáhl jsem titulu RNDr. Nyní zastávám funkci ředitele Gymnázia Teplice. Nejsem a nikdy jsem nebyl v žádné politické straně. Občansky se angažuji ve volebním hnutí Volba pro Teplice a v o. s. Pro polis Teplice. Jsem ženatý. Mám dospělou dceru.

Seznam rubrik